Великобілозерська районна державна адміністрація

Запорізька область, Великобілозерський район

Мешканці області стали частіше звертатися до обласної влади

Дата: 18.04.2017 14:54
Кількість переглядів: 394

З початку поточного року в облдержадміністрації проведено 4 гарячі телефонні лінії спілкування із громадянами голови облдержадміністрації та його заступників, на які зателефонувало 63 жителя області. В облдержадміністрації діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не було.

Для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації, діяльність якої забезпечує Обласний контактний центр. Протягом І кварталу 2017 року до обласного контактного центру надійшло 2909 звернень, що на 39,8% більше аналогічного показника минулого року (І квартал 2016 року – 2081 звернення).

В облдержадміністрації забезпечено функціонування електронної пошти для відправлення звернень громадян в електронній формі gromada@zoda.gov.ua та впроваджено спеціальну форму, яка розміщена на офіційному веб-порталі облдержадміністрації у розділі «Звернення громадян». Протягом звітного періоду до облдержадміністрації надійшло 88 електронних звернень.

Серед 1162 звернень, що надійшли до облдержадміністрації у І кварталі 2017 року, 1016 – письмових, 146 - подано громадянами на особистих прийомах. Надходження звернень громадян на адресу облдержадміністрації  збільшилося в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 36,4 відсотка (1 квартал 2016 року – 852).

На 12% зменшилась кількість колективних звернень і становить 73 одиниці (у 1 кварталі 2016 року – 83).

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що більша кількість звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян: членів багатодітних сімей, осіб похилого віку, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, і становить 734 одиниці, або 63,2% від загальної кількості.

Всього протягом звітного періоду до облдержадміністрації звернулося 3915 громадян (у 1 кварталі 2016 року – 10885 громадян).

Найбільш актуальною групою питань на протязі останніх років є питання соціального захисту. Отримано 642 звернення цієї тематики, або 49,2 відсотка від загальної кількості питань. Кількість цих питань зросла в 2,2 рази порівняно з аналогічним показником минулого року (1 квартал 2016 року – 297, або 26,3 відсотка). Проблеми, які найчастіше порушувалися у зверненнях із соціальної тематики: процедура оформлення житлових субсидій, призначення і виплати соціальної допомоги, призначення та перегляду розміру пенсії. У звітному періоді суттєво збільшилось надходження звернень громадян з проханням надати матеріальну допомогу, що становить 85% від загальної кількості звернень цієї тематики.

Друге місце за актуальністю, як і в І кварталі 2016 року, посідають питання житлової політики – 128 одиниць, або 9,8% від загальної кількості (142 одиниці, або 12,6%). Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання: плати за житло та комунальні послуги, проведення ремонту житлового фонду, забезпечення житлом та поліпшення житлових умов.

На третьому місці за актуальністю перебувають питання комунального господарства – 79 одиниць, або 6,1% від загальної кількості питань  (1 квартал 2016 року - 100 одиниць, або 8,9%). У цій тематичній групі громадяни порушували питання: встановлення лічильників обліку тепло- та газопостачання, благоустрою прибудинкових територій.



 



 



 



 



 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень